Aktualności

Spotkanie informacyjno-szkoleniowe w zakresie zarządzania dostępnością infrastruktury Zgierz

szkolenie4-1732804595.jpg
Samorząd Województwa Łódzkiego realizuje projekt pn. „Koordynacja działań w zakresie polityki społecznej dla województwa łódzkiego” w ramach programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus. W ramach realizacji projektu Regionalne Centrum Polityki Społecznej zaprasza na spotkanie informacyjno - szkoleniowe w zakresie zarządzania dostępnością infrastruktury związanej ze świadczeniami usług społecznych. Szkolenie obejmuje 5 modułów:
  1. Moduł 1 – Idea dostępności i projektowania uniwersalnego.
  2. Moduł 2 – Dostępność architektoniczna.
  3. Moduł 3 – Dostępność informacyjno-komunikacyjna.
  4. Moduł 4 – Dostępność cyfrowa.
  5. Moduł 5 – Implementacja zasad projektowania uniwersalnego i wdrażanie dostępności.
Spotkanie odbędzie się w dniu 9 grudnia 2024 r. w godz. 10.00 – 15.00 w Starostwie Powiatowym w Zgierzu ul. Sadowa 6a, 95-100 Zgierz.

Grupą docelową spotkania informacyjno - szkoleniowego mogą być m.in. pracownicy socjalni, pracownicy instytucji pomocy społecznej oraz podmiotów działających na rzecz włączenia społecznego, w tym zajmujący się organizacją usług społecznych, pracownicy jednostek samorządu terytorialnego, w tym przedstawiciele władz samorządowych szczebla gminnego i powiatowego, kadra podmiotów działających w obszarze wspierania rodziny, systemu pieczy zastępczej oraz adopcji oraz ich otoczenie, organizacje pozarządowe.
Spotkanie jest skierowane dla grupy docelowej działającej na terenie Powiatu Zgierskiego.

Szkolenia są bezpłatne, należy zapisać się na nie poprzez formularz zgłoszeniowy do dnia 6 grudnia 2024 r.

https://www.webankieta.pl/ankieta/1390255/spotkanie-informacyjno-szkoleniowe-w-zarzadzeniu-dostepnoscia-powiat-zgierski.html

Do pobrania

(docx) 57.05KB Pobierz
powrót
Proszę określić gdzie leży problem:
Proszę wpisać wynik dodawania:
=
Link
Proszę wpisać wynik dodawania:
=